Pages

Friday, May 8, 2009

Final MAN U vs BARCA!!!!!@rome,italy(final)

aku bkan sje2 nk edit gmbar ni messi terbalik..ada maksud die..klau ronaldo..action gelecek(dribble2)messi tgk je n just show his jersey shown messi n 10..fhm2 la..xyah nak act..die act mse final je..coz his wonderful..MAN U!!!WATCH OUT!!yang pnting JGN anti-bola sepak..k

Wednesday, May 6, 2009

Hari2 Pratical ku....WOW..MENARIK TAU!!


here we go....this is my tag...Gantung kt tengkok..hahaha(bdk baik)
MY gadget!!!!!!!!!!!!!!!ni mac aku je tau..xde sape leh kcau..server pn aku pne sndiri..mail aku kt sni..solihin.aziz@tequilamy.com..)
aku first day pic....hehe..
ni la antara work brief yg aku kne selesaikan...keje jgn x keje...
byk keje dowh..panat mata memandang..penat lg mata aku melihat..hahha
ni Frank...GM DEPT aku la..Creative Dept..kami bt projek..shhhh..nanti dh kua tv ke..poster ke bru gtau..hahaha...(projek PM kite..shh)
group kami tgh present work n dgr kritikan dr bos2 ..ada tiga GM dlm dept. aku..mat saleh(paul kot nme die..hehe..lupe) ujung 2 salah sorg la..
aku kat..**&^%...
pakcik aku ngan bro yg bt copywriter...

yg ada kotak kt bawah 2 la tmpat aku..hehe

ruang makan ofis..sume ada...milo,nescafe,kopi,nak ais ada n etc..makan soup mushroom ada..megi,
company aku ni mmg bersistem...nak masuk tandas pn kne tac tau..haha..canggih la kirenye..hehe(ni la kad tag aku..)

nak kua tandas tekan kat tempat ni..
ni la lif aku turun naik..actually ada 4 semuanya tp ni yg sempat aku ambik..segan r..kamera fon je..hehe
ni la moto aku g keje...aku naik ngan pakcik aku..klau x pn aku naik lrt la..huhu

Sunday, April 26, 2009

kenangan terindah...


ni cth yg dtangkap muat..azam pnye..pkerja die rmai tau..haha..die import org asing bt..hebat2..haha
ni la work aku mse form 6..hehe...yg sbelah kanan tau..landscape position pnye..hehe..bangga mse 2 ramai tgk aku pnye coz lain dr lain kot..tp kwn2 aku cm ome,azam and frit(wak) pn gempaq gak...kenangan yg terindah....huhu
Ramai dtg pameran seni kami..mse form 6...time kami je ada pameran ni skg xde dh...rindu giler3 time ni...sweet memories...klau bleh g blik time ni aku nak ambik gmbar byk2 coz aku xde gmbar..huhu

Thursday, April 9, 2009

PELUANG BUAT DUIT!!!

PELUANG BUAT DUIT!!!
Http://soegroups.blogspot.com

Sunday, April 5, 2009

NAJIB PM BARU MALAYSIA!!!

TAHNIAH DATO SERI NAJIB DENGAN PERLANTIKAN SEBAGAI PERADANA MENTERIMALAYSIA...diharap dapat memberi sesuatu perubahan bagi menyatukan rakyat dan meningkatkan ekonomi negara...semoga MALAYSIA akan kembali maju dan aman sperti dahulu..InsyAllah..