Pages
Friday, February 20, 2009
Aku x Kisah....sense of creative solution
Tuesday, January 13, 2009
SenseofMe...

hehe..skg ni aku tgh mncari-cari company yg sudi ambik aku utk pratical...aku pn x pasti lg kt ne la aku nak menetap smntara utk L.I ni..kekadang aku cm risau gak bleh ke aku ni nak mintak company yg besar2..tp kdg2 aku rasa aku bleh je..hehe..aku x kisah sgt ttg company yg aku nk bt pratical tp yg pnting aku leh dpt pglaman dan belajar benda baru di alam pekerjaan..contohny..cara2 nak manage satu work..cara bkomunikasi yg baik..n klau xpn leh blaja bancuh kopi.hehe..tp apaepn aku kne bt yg tbaik sb ini jalan aku...aku suka jalan ni...aku nak tahu byk lg ttg sesebuah sykt dijalankan...msti aku kne lebih ramah utk bykkan kenalan...aku kne bt cmni utk mudahkan jgk aku masa akn dtg nt utk minta keje..hehe..apepn kata org kalau hendak lihat disebalik tembok..cubalah panjat@pecahkan smpadan itu...jd aku akan harungi sume ni utk aku mncapai ape yg aku hajati selama ini..hehe..apa2pn doa2kan la aku utk berjaya ek insyAllah..Amin...assalamualaikum...
Thursday, January 1, 2009
HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!
Sunday, December 21, 2008
Sense to Back USM!!!
sekejap je cuti..sekarang dah tiba masa aku berperang utk kembali mendapatkan sentuhan terbaikku di usm..aku bw barang skit je sb aku xnk nt x gune bw byk2..nak bw blik nt penuh keta..haha...rindu jgk kt usm tp aku sedar yang perjalananku makin sukar sebab saingan makin kuat utk melakukan terbaik..tp aku ttp yakin yang aku mampu lakukan dgn baik..aku mahu impian aku tercapai...cume work aku yg final 2 mmg aku xleh lupekan..yela..aku dh bt yg tbaik tp oleh sbb aku gagal hadir kt kelas pd hri tu markah aku ditolak sesuka hati padahal aku ada sbb..namun kerna org lain yg sje jak x dtg maka kerna nila setitik habis susu sebelanga..xpela..mgkin xde rezeki tp ape aku nk risau sb klau dah ada kebolehan aku bleh bt pnye..aku pcy xde nsib skg tp aku akan cube lg baik dr skg..seperti apa yang aku pgang dlu..aku kne berubah setiap hari supaya x ktggalan..idea perlu dkembangkan..hehe...mgkin klau tgk result ia mcm first impressionla..tp yg pnting kmampuan ble nk bt bkn nasib2 je..kn2..)akuakan buktikan...)mmg ada salh aku tp walucmnepun aku akan terus kehadapn..walupun org x nampak ape yg aku nampak..aku bkn org yg ske suh org lain bt keje aku sb aku ada stail sendiri jd wlau cntik mane pun org lain pnye work tp bt ape klau xde stail sndiri dan hanya mgharapkan idea org..)mmg ble dfikrkan lbih baik bt yg org suke dpt markah lbih tp ape yg aku dapt pelajari??aku hanya menyambung apa yang pernah org lain dh bwkan dlu..x2..aku kne bt sndiri sbb walu x dterima skg tp x smstinya smpai ble2..at least aku blaja..dan dpt bnda baru..i2 lg pnting dr bt sekadar tugas bkn kepuasan..jd cm keje la..baik keje..kn2..)dpt gaji..)okla ckupla stakat i2 aku nak coretkan supaya sesiapa dpt iktibar dan aku pn dpt mncapai cita2 aku..maafkan aku jika ada terasa sb aku x mksudkan sesape cme beri pndapt shj..)
Saturday, December 13, 2008
Subscribe to:
Posts (Atom)



