Pages

Sunday, August 17, 2008

Perjalanan hati...


..aku ni kdg2 suka ckp api tu sejuk..air tu panas...knapela......slalu aku cuba bt yg terbaik walau bkn untukku...kdg2..aku bagai air yang membasahi pokok...aku akan kering dan hilang..pokok akan berkembang...aku pernah bertanya kepada diri kenapa setiap benda itu berlaku ada sebabnya...sebenarnya baru ku sedar...yang aku pn ada sebab untuk bertanya mcm tu...kdg2..sebab ape aku bertanya aku pn x thu..tp kdg2..aku sedar jawabnya...aku melihat alam seperti jalanku...apa yang ku tempuh di harungi dengan penuh rasa suka dan duka...aku tahu kata2 boleh dilafazkan tp bukan semua i2 dari hati...aku percaya yang kata2 dari hati boleh melukakan hati...kerana hati yang memahami hati...kerna itu ku masih berjalan dan harungi perjalanan hatiku ini...........

No comments: