Pages

Friday, June 26, 2009

aku nak skolah balik..waaa..tbe2 je..)part 1

Ni kenangan me kt UPSI..kami dalam siri jelajah asia bersama cikgu seniku pergi melawat kawasan2 terancam..ish..xdelah..kami melawat universiti2 yg ada brkaitan seni utk bgi inspirasi mse 2 hek2..dari kiri azam(budak paling nakal tahap dewa kat kelas)tp aku suka tgk die sketch..die ni byk mengajar aku berpuitis..jiwang jgk die ni..tp kepala sume gile2 cm aku..haha..next azam ialah ome..(anak YB die ni..skg msih bsama ku di usm)die ni rajin,berjiwa seni dan politik..hehe..(anak bapak)die anak bongsu..best kwn ngan die sb die ni idea best2..sketch die pn cantik..die suke lukis tgn..hehe..ntah nape..next ome ialah Superman..eh2 bkn..me la..yg dgelar soe mse form6 dlu...hehe..aku ni mse form6 mule2 pendiam..malu la konon..ape da..ish2..tp bila bergabung dgn dorg bru la thu aku cmne..haha..x kenal maka x cinta x gitu..haha..next me ialah lan..(orang kuat berpesatuan)die aktif sgt dlm ko-k ni..die suke aktiviti lasak(yeke)..tp skg dh jd nurse..die ni kurang bjiwa seni..jiwa die ntahla..haha...next lan ialah pelajar UPSI iaitu liew klau x silap aku la..lame dh cite ni..mse tahun 1995 dlu..haha..next liew(bkn nama sebenar) ialah cikgu zubir yg byk marah kami..huhu..die byk bg tnjuk ajar kt kami dan die juga mgizinkan kami buat pesta baling tepung dan telur iaitu acara wajib setiap tahun..haha...(aku je x kne tepung)aku lari awal2..)banyak kenangan mse ni..)tp gambar ni kt UPSI..kat UPSI tau wan..)

3 comments:

kimomoto kozaima said...

haha aku da beli DSLR weh kekeke

Daishie said...

DSLR model apa kimomoto?menyibuk jap.hehe

sense of soe... said...

die bli canon 1000d dc..nanti klau nk bli bli kt tmpat kinomoto bli sb murah..baru pnye..)