Pages

Friday, June 19, 2009

sabar la...mseti ada jodoh pnye....

aku tiada arah harini..kte my uncle dorg kua..jd aku malas nk blik awal jd aku pn g la klcc...stibanya diasana...aku pelik dan hairan kenapa ramai sgt yg nak makan hotdog harini..ish2..aku pn siasat..upenya ada promotion....aku cpt2 beratur....cerita bermula....aku trus beratur..sabar la...mseti ada jodoh pnye....(tajuk sje nk bg sedap)
sampai bila aku harus begini...fuhh..
amoi..jgn nak potong barisan ek!!!pnat aku beratur ni..huhu
yehh..berjaya...rm2....promosi pada 19 hrbln je..hehe
akhirnya dapat jugak semalam aku bli hotdog terencat ni..pnyela ramai...fuhh..nk aku blanja 19 hrbln blehla.hehe

2 comments:

Daishie said...

ah.tertarik dgn plastik n packaging 2..food for friendship...pls use sustainable bag..no plastic.,haha

sense of soe... said...

not my false dc..huhu..them give me like that..but i like more a&w packaging..try find out..more to green..)