Pages

Tuesday, June 30, 2009

tag dr teha...

cintasejatibilacintabagaikansyurgadunia

Sesiape yg di tag sile copy....

01. Bekas kekasih saya adalah : xde bekas..hehe
02. Saya sedang mendengar : The Way You Make Me Feel - MJ
03. Mungkin saya patut: rehat sebentar
04. Saya suka : jadi suka

05. Sahabat-sahabat baik saya : alam
06. Saya tak paham : maksud hatiku ini
07. Saya kehilangan : sinaran suria
08. Ramai yang berkata :saya suka senyum
09. Makna nama saya : yang baik?
10. Cinta itu adalah : sambal belacan

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : minum x ajak sy..huhu
12. Saya akan cuba : apa yg trbaik
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : infinity ever
14. Telefon bimbit saya : nyawa2 ikan
15. Bila saya terjaga dari tidur : saya tidur sekejap lagi sampai sy terlewat g keje dan kne naik teksi..huhu..
16. Saya paling meluat apabila : orang berlagak, hisap rokok dpn muka sy,mgada2, dan muka penjual yg masam..cmne nk bli!!
17. Pesta/Parti adalah : x bape ske..tp klau skali layan..huyoo!!!x ingat..)
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : anak haiwan la..ish.tp tgk jgk haiwan pe..agak2 r..
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 17-sekarang xpn next year..haha
20. Hari ini : kne review logo(mintak2 accept cm smlm),kne meet client(unicef)..)
21. Malam ini saya akan : sunyi kembali..(
22. Esok pula saya akan :keje n bt sehabis baik..
23. Saya betul-betul inginkan : DLSR apepn xpe..janji aku dpt blaja shot..)
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : nak simpan rambut ke x?erm..tlg advice me..hehe
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat membeli belah

26. Makanan Barat atau Jepun : barat
27. Bilik yang terang atau gelap : dua2 tgk keadaan..)
28. Makanan segera adalah : buat aku jd malas..haha
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : cool frank..!!
30. Tag ini datang dari : teha ..bz pn knela bt kn2..haha
Notakaki : tag siapa-siapa yang mahu.

No comments: