Pages

Friday, July 31, 2009

tagz..

  1. Apakah perasaan anda sekarang? teringat sesuatu...
  2. Saya nak makan?yellow cab pizza(miss)
  3. Saya tak suka? marah..sb ia akan bt sy hilang pertimbangan.
  4. Impian saya?tinggi sgt kot...malas nk cite..
  5. Haiwan yg saya tak suka?semut..tp yg msuk dlm mkanan jela..(mana semut?mana?haha)
  6. Saya harapkan?orang bahagia...sy?biala dlu..)
  7. Jika boleh putarkan masa?sy nk isi my life best2 dgn memori..supaya ingat selalu..)
  8. Saya pada 10 tahun akan datang?mesti sedih..sebab tggalkan 10 tahun dr skg..
  9. Handphone saya adalah sebuah?alat sy mghabiskan mse sunyi..
  10. Saya pernah bercinta sebanyak?sekali je...sape nk bcinta ngan sy..hahaha...
  11. Kawan-kawan saya?teman sy..asam dan garam sy..
  12. Pernah dikhianati?pernah..
  13. Apa yang hendak saya lakukan terhadap orang yang mengkhianati saya?bia je..tp jgn usik kwn sy..klau usik thula..
  14. Siapa yang saya nak Tag? kawan-kawan yang suka jawab tag terutama mereka-mereka ini :- ieka,mad,ati,farit,iewan,fira,teha,areen,lisa,ilyasak,Mr.gardenia,lisa,shabihan dan smua yang berminat......
Tag 2

Answer the following 30 questions:

  1. Where is your cellphone -behind me je..
  2. Your hair -makin panjang...nak potong ke xnk?
  3. Your father -my mentor/sifu..
  4. Your favorite thing -pillow..)
  5. Your dream last night -x smpat..hehe..tido jap je..)
  6. Your favorite drink - air asam jawa kt cg..tbe2 ske..haha
  7. Your dream goal - sweet dream jd knyataan..)
  8. The room you are in - ada hantu..haha
  9. Your fear -kiamat
  10. Where do you want to be in 6 years -...di syurga..haha..rumahla kot..
  11. Muffins -nak vanilla n choclate k...)
  12. One of your wish list items -Macbook n dslr..)
  13. Where you grew up -Kamunting,Taiping.
  14. The last thing you did -senyum ...
  15. What are you wearing -ape je yg selesa..
  16. Your TV - dh lame..ble nk bli bru..huhu
  17. Your pet -r.i.p,lost-..huhu
  18. Your computer- my akak ambik..
  19. Your life - fun but sometimes cm mls nk idup..
  20. Your mood - want peaceful..
  21. Missing someone -mmm..
  22. Your car - x bli lg..
  23. Favorite store -kdai bju,kasut,accesories,buku,
  24. Your summer -biasa je
  25. Your favorite colors -depend situations
  26. When was the last time you laughed -skg..
  27. When was the last time you cried -every night..
  28. Last person who emailed you -not remember..
  29. Your favorite food - fish fillet,tako tao..hotdog..marshed potato
  30. A place you would rather be right now - My room at home...
tag orang seperti nama diatas.....

No comments: