Pages

Friday, August 21, 2009

Entry Terakhir...

Dulu masa ku sekolah dulu..pernah ku tanya matahari..kenapa panas sgt harini...
tapi biarlah..aku belajar kenal panas matahari..tiba2..ujan lebat esok hari..aku tnye awan..napela ujan lbat sgt..sejukla..aku pn balik umah kesejukan..aku kini pnh rasa panas dan sejuk..tapi knape adanya rasa panas dan sejuk aku masih tertanya..mungkin sejuk bleh hilang panas dan begitu juga panas..tp bila ku hmpir hbis sekolah kurasa kedua-dua serentak...sejuk dan panas..aku terlantar di katil hospital..aku tertanya rasa apa yg mampu hilangkan dua2 rasa ni..tbe2..rmai org mmberi semangat dan perhatian kepadaku...aku semakin hilang rasa sejuk dan panasku..tapi aku masih x mengerti rasa apa itu..lepas aku terdegar perkataan'cinta,sayang,kasih' dan aku tertanya..adakah ini rasa yang bleh sembuhkan aku..cinta dari Tuhan yang diturunkan ke bumi juga direbut oleh sume org...rupenya..aku tersedar yg cinta itu agong..mampu pulihkan sejuk dan panas...tapi itu dulu...skg rasa diriku semakin sakit...aku dh x mampu thn lg...panas dan sejuk dtg kmbali..apepn aku mohon maaf kepada semua yang aku bt salah...smoga semua dapat merasa sgala rasa di dunia..
rasa mengajar kita...salam terakhir dariku..soe.

2 comments:

Anonymous said...

knapa yg terakhir?...anda harus kuat melawan arus..jgn goyah dgn kata-kata siapa pun...b profesional.

Anonymous said...

thanks kmu..