Pages

Sunday, September 27, 2009

raya setahun sekali..

gambar sekadar hiasan
raya pertama aku beraya di seremban di rumah kakakku..walaupun raya ni x seperti raya2 terdahulu..aku tetap bersyukur aku masih hidup dan dpt menyambutnya...raya ke 2 aku on d way dari kl ke penang utk jmpe tok aku blah ayh di sana.Raya ke 3 brula dtg bjumpe kwn2 dan sedara2 di rumah tok aku blah mak aku di taiping..sekaligus aku pn beraya di sana dgn berkunjung ke rumah kawan dan cikguku dlm masa yg singkat..raya ke4 aku jumpa kwn lama di kedai shj.Raya ke 5 aku pulang ke penang...dan begitula secara ringkasnya raya tahun ni yg serba simple dan bersahaja...duit raya?x byk la..hehe..ramai miss..lgpn dh tua..hehe...okla..bubbye selamat hari raya!!..raya sebulan..)

4 comments:

izzat said...

hoho~ samat raye~ jgn lupa p raye umah miss nadia.. :p hahaha,...

sense of soe... said...

selamat hari raye..ok2..janji makan sedap2....haha..

milah hasan said...

selamat hari raya ampun maaf dipinta mensuci hening dosa..la..la..la...

sense of soe... said...

jangan lupa lirik sis..hehe...Silamat Hali Laye...