Pages

Thursday, September 23, 2010

KITA bukan sendiri...




semua hidup mesti melalui saat ceria,manis,sedih,kecewa,sakit,marah dll...
walau semua yang hadir itu tak mungkin mampu memutuskan perjalanan kita...

dulu pernah aku rasa hidup sorang lagi bagus..senang wt keje..xde org nak ganggu..
boleh ikut kepala sendiri...tapi bila kita bensendirian kita fikir lebih baik ada ramai orang disekeliling kita..mmg itulah asam garam kehidupan..
aku sendiri kdg2 rasa klau la masa lepas bleh berulang mungkin aku akn gunakan sebaik mungkin..kdg2 aku rasa mahu cpt berlalu..kdg2 kita x faham apa yg kita mahukan..

apa yang pasti..aku akan hargai apa yang aku ada skrg..yang berlalu ku akan terus kenang kerna ia sebahagian catatan hidupku..

walau jasad ku sendiri namun hatiku di penuhi orang2 yang menjadi teman selamanya..

No comments: