Pages

Thursday, October 14, 2010

Andai aku x lagi bersuara...


andai aku x lagi bersuara...
ku harap kau disana bahagia...
ku mahu teman-temanku gembira..
menikmati alam yang amat ceria...

andai aku x lagi bersuara...
apa yang terbuku dihatiku terus ke kalbu..
tiada siapa yang akan tahu...
sakit kutanggung biarlah disitu...

andai aku x lagi bersuara...
aku harap semua kenangan kekal disana...
mungkin kau lupa tidak mengapa..
hanya ku pinta engkau sejahtera...

andai aku x lagi bersuara...
ku pejam mata, gelap dunia...
menanti waktu azab disana...
selamat tinggal keindahan dunia...

3 comments:

Anonymous said...

klau xblh bersuara lg tolong pkai keyboard utk berkata2 kn mudah :P

Daishie said...

pakai tulisan braille kalau x mampu melihat lg. :p

sense of soe... said...

yelatu..)haha..